Borsuk
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarmów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:31, 02 Lut 2013 Temat postu: Turniej lokalny w Tarnowie 16.02.2013 |
|
|
Tarnawar - Edycja V
Miejsce – Tarnów, Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24 w sali nr. 30
Data – 16.Lutego 2013
I. Informacje ogólne
1.Turniej jest turniejem lokalnym Ligi Ogólnopolskiej LOTR.
2.Rozpiski wysyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 15 Lutego.
3.Na turnieju należy posiadać figurki, rozpiskę, kości które są czytelne, miarkę calową, kartkę i długopis.
4.Jest możliwość rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju, pozostałe pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane.
5.Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie rozpiski w dowolnej formie lecz niedbale wykonane rozpiski skutkują -VP.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
8.Sędziowie: Paweł Grochal/Borsuk oraz Artur Makowski/Maku
II. Kompozycja armii
1. Każdy gracz wystawia jedną armię na 700p
2. Brak ograniczenia, co do bohaterów.
3. Maksymalnie 1/3 modeli może posiadać broń strzelecką, do tego limitu nie wliczają się bohaterowie imienni oraz dowódcy. Na każdą armie liczymy osobny limit. Na zasadach Warband.
4. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron,
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
7. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Moria & Angmar”, Free Peoples”, „Mordor”, „Fallen Realms” i „Kingdoms of Men” "Hobbit"
8.Wszystkie nowe zasady Hobbita obowiązują na turnieju.
III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy po 100 minut.
2. Każdy z uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej – są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach!
4. Gramy na stołach o wymiarach 48" x 48".
5. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę i jako pierwszy się na niej rozstawia. Bez możliwości oddania tego przeciwnikowi
6. Gra kończy się po wybiciu całej armii przeciwnika lub upływie 100 minut. Wybicie całej armii przeciwnika NIE równa się zrealizowaniu scenariusza.
IV. Harmonogram
Sobota 16 Lutego
9:00 - Zapisy
9:30 - 11:10 - I Bitwa
11:30 - 13:10 - II Bitwa
13:30 - 15:10 - III Bitwa
V. Punktacja
1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności punkty VP, następnie bezpośrednie starcie graczy i małe punkty; jeśli nadal jest remis, gracze zajmują miejsce ex aequo.
2. Małe punkty: Liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy.
3. W przypadku wybicia całej armii traktujemy to, jako zdobyte 700 pkt., niezależnie od jej rzeczywistego rozmiaru.
4. Za zrealizowanie scenariusza małych punktów tyle ile w nim zawartych.
5. Punkty zwycięstwa (VP):
Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:
Różnica małych punktów:
0 – 50 obaj gracze otrzymują po 10 VP
51 – 100 zwycięzca 11 VP, przegrany 9
101 – 150 zwycięzca 12 VP, przegrany 8
151 – 200 zwycięzca 13 VP, przegrany 7
201 – 250 zwycięzca 14 VP, przegrany 6
251 – 300 zwycięzca 15 VP, przegrany 5
301 – 350 zwycięzca 16 VP, przegrany 4
351 – 400 zwycięzca 17 VP, przegrany 3
401 – 450 zwycięzca 18 VP, przegrany 2
451 – 500 zwycięzca 19 VP, przegrany 1
501 + zwycięzca 20 VP, przegrany 0
6. Punkty dodatkowe:
Poprawna rozpiska nadesłana w terminie + 2 VP
Wydrukowana rozpiska, którą gracz posiada na turnieju, zawierającą również statystyki jednostek, ich zasady specjalne i czary + 0 - 2 VP.
Napisane niedbale ołówkiem lub długopisem rozpiski to -2VP karne pkt.
Posiadanie książki, w której znajdując się opisy jednostek, zwalnia z posiadania na rozpisce ich statystyk, zasad specjalnych i czarów.
VI. Przepisy porządkowe.
W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.
Decyzje sędziego są wiążące. W przypadku poważnych sporów i wątpliwości, można poprosić o konsultację sędziego. Decyzja sędziego jest niepodważalna.
Jak trafić do siedziby klubu? Oto mapka
[link widoczny dla zalogowanych]
Lista:
1. Paweł Grochal/Borsuk -Tarnów
2. Artur Makowski/Maku -Tarnów
3. Piotr Sikora/Libra -Dębica
4. Kacper Szczurek -Tarnów
5. Dominik Szczurek -Tarnów
6. Marcin Puzon - Czarna
7. Wiktoria Puzon - Grabiny
8. Michal Puzon - Grabiny
9. Jakub Pękala -Wojnicz
10.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borsuk dnia Śro 20:36, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|