Borsuk
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarmów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:53, 31 Paź 2012 Temat postu: Jak zostać członkiem klubu? |
|
|
Aby stać się członkiem naszego klubu należy postępować według tych zasad:
1. Pojawić się w naszym klubie, aby zobaczyć jak on funkcjonuje. Kiedy można do nas przyjść? I kiedy działa klub? Pod tym linkiem znajdziecie odpowiedz.
http://www.tarnowskafantastyka.fora.pl/ogloszenia,2/kiedy-dziala-klub-tkf-tarnawar,130.html
2. Kiedy już się zdecydujecie dostaniecie od nas kartę klubowicza, którą należy czytelnie wypełnić i odnieść do nas.
3. Należy uiścić opłatę w wysokości 20zł, w której jest wpisowe oraz jeden miesiąc do przodu.
4. Kiedy jest się już członkiem można przychodzić i grać oraz korzystać z zasobów klubowych.
5. Należy się też zapoznać z regulaminem klubu.
REGULAMIN TARNOWSKIEGO KLUBU FANTASTYKI
1. Siedziba klubu znajduje się w budynku Pałacu Młodzieży ul. Piłsudskiego 24 w Sali nr.30
2. Spotkania klubowiczów odbywają się 7 dni w tygodniu według wcześniejszych ustaleń.
3. Klub podzielony jest na 4 sekcję: Karcianą, bitewną, gier planszowych oraz gier fabularnych(RPG).
4. Każdy członek winien jest TERMINOWO uiszczać opłatę w wysokości 10 zł(dziesięć złotych, co miesiąc).
5. Termin opłaty klubowej uiszczamy nie później niż do 10 dnia miesiąca.
6. Każdy nowy członek klubu, uiszcza jednorazową opłatę rejestracyjną w wysokości 20zł(dwadzieścia złotych)
7. Każdy członek klubu ma prawo korzystania z siedziby klubu zgodnie z umieszczanym grafikiem, oraz korzystania z zasobów klubowych(tereny do gier bitewnych, gry planszowe, podręczniki do gier fabularnych etc.)
8. Każdy członek klubu, powinien godnie reprezentować go na imprezach organizowanych przez klub, oraz na imprezach wyjazdowych.
9. Każdy członek klubu musi zachowywać elementarne zasady kultury przebywając w siedzibie klubu.
10. Wszystkie sprawozdania finansowe, sprawozdania z imprez organizowanych przez klub czy działalności klubu są dostępne do wglądu każdego członka po ówczesnym skontaktowaniu się z władzami klubu.
11. Każdy nowy członek klubu winien uzupełnić ankietę wraz ze zobowiązaniem do przestrzegania regulaminu.
12. Do klubu nie można wnosić alkoholu czy innych używek!
13. Do klubu mają absolutny zakaz wstępu osoby pod wpływem alkoholu czy innych środków odurzających!
14. W pomieszczeniach klubu panuje zakaz palenia tytoniu!
15. Nie przestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z zawieszeniem w prawach członka klubu!
16. Nagminne nie przestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z usunięciem z listy członków klubu!
17. Za popełnione szkody w danym dniu odpowiadają zbiorowo wszyscy członkowie przebywający w danym dniu na terenie klubu!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borsuk dnia Śro 16:56, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|