Autor Wiadomość
Naiilo
PostWysłany: Czw 12:57, 25 Wrz 2008    Temat postu:

Ty to lubisz kręcić Smile Ja znowu Space Marines z alied detatchment of sister of battle Razz
babyl0n
PostWysłany: Czw 12:23, 25 Wrz 2008    Temat postu:

OK. Dopóki nie będzie dużych stołów - to na małych (tzn. 48x48) można patrole rozegrac.
Ja rozpiskę zamieszczę jutro - bo jeszcze nie wiem czym będę grac Laughing (zrobione rozpy na Death Guard, IG, Tau, i dwie sztuki eldarów - ciemne i jasne) - ale chyba eldarami zagram Twisted Evil
Naiilo
PostWysłany: Śro 20:32, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Ale macie problemy. To kwestia uczciwości, jeśli twierdzisz że chcesz coś kantować rozpiskę no cóż Razz A jak już wam strasznie to problem stwarza to wyślijcie rozpiski na PM do mnie i tyle.
Kajo
PostWysłany: Śro 18:52, 24 Wrz 2008    Temat postu:

no to np Misiek bedzie na wszelki wypadek kopiowal je do siebie i jakby co sprawdzal ;]
Vampaj
PostWysłany: Śro 18:13, 24 Wrz 2008    Temat postu:

ale nie bedzie wiadomo jak rozpa wygladala przed wyedytowaniem Wink
Kajo
PostWysłany: Śro 17:54, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Vampaj jak ktos wyedytuje posta to bedzie wiadomo, pizse przy postach ze sa edytowane. dobra skonczmy z tym offtopiciem Razz
Vampaj
PostWysłany: Śro 17:45, 24 Wrz 2008    Temat postu:

A nie lepiej żeby każdy przesłał do ciebie albo do piotrasa rozpiske i nią tylko grał, bo na forum rozpe edytować też można
Naiilo
PostWysłany: Śro 17:41, 24 Wrz 2008    Temat postu:

W sumie nie jest to zły pomysł. Rozpiski na wszelkich turniejach są jawne więc nie widzę powodu aby tu też nie były. W sumie każdy powinien zamieścić takową.
Kajo
PostWysłany: Śro 17:38, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Rozpiski umieszczamy na forum??
Naiilo
PostWysłany: Śro 8:58, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Rozmawialiśmy z Piotrasem i wspólnie doszliśmy do wniosku że turniej przeprowadzimy od nowa, powody są następujące:

Chcemy poczekać na nowe pełnowymiarowe stoły które zmienią oblicze grania w wh40k.
Chcemy dokładnie sprecyzować listę scenariuszy aby nie było już więcej żadnych problemów z punktacją itd.
Chcemy zmienić lekko zasady tworzenia rozpiski.

A więc tak oto lista scenariuszy z których przegrany po combat patrolu może wybierać:

6. JUNGLE FIGHT
Rozstawienie: Spearhead
Zasady specjalne: Infiltracja, Rezerwy, Zaminowany teren, Minimalizacja Strat, VP, 5/6/7 tur.
Zaminowany teren: Po wybraniu strefy rozstawienia, każdy z graczy powinien zapisać na kartce teren w neutralnej ćwiartce, który zaminował. Kiedy jakikolwiek oddział wejdzie do tego obszaru, musi wykonać test niebezpiecznego terenu. (Jeśli wcześniej zdawał go z jakiegoś powodu – np. jest to Jump Infantry; to musi wykonać powtórny test)
Minimalizacja strat: Armie dysponują niewielkimi siłami i liczy się każdy człowiek. Pod koniec gry, do VP należy doliczyć punkty za własne, oddziały, które nie zostały społowione.
Ćwiartki: 450 za każdą neutralną i 950 za wrogą. Ćwiartki zajmują oddziały typu troops, nie będące pojazdami, ani swarmami, znajdujące się na danej ćwiartce, a jakiekolwiek jednostki wroga uniemożliwiają ich zajęcie. Jedna jednostka może zajmować tylko jedną ćwiartkę.

7. Bitwa pozycyjna (take and hold inaczej)
CELE MISJI:
- dwa elementy terenu w każdej strefie rozstawienia (w sumie 4) po 400 VP każdy
- normalne VP za zabite jednostki przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- deployment wzdłuż krawędzi stołów - 12 cali bez spychania
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;,
- Night Fighting w pierwszej turze bitwy,
- Random Game Length;
- Rezerwy;

8. Rozpoznanie bojem
CELE MISJI:
- 400VP za każdy Scoring Unit w strefie rozstawienia przeciwnika.
- normalne VP za zabite oddziały przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- ćwiartki, 6 cali od środka, 18 cali od przeciwnika;
ZASADY SPECJALNE:
- Rezerwy;

9. Anihilacja siły żywej przeciwnika

CELE MISJI:
- Kill pointy. Każdy oddział wart jest KP itd. Różnica w KP pokazuje nam
wynik:
1) taka sama ilość Kill Pointow - 10:10
2) 1 Kill Point przewagi - 12:8
3) 2 KP przewagi - 14:6
4) 3 KP przewagi - 16:4
5) 4 KP przewagi - 18:2
4) 5 i więcej KP przewagi - 20:0
ROZSTAWIENIE:
- Strefy 12" wzdłuż krawędzi;
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;
- Rezerwy;
- Bolster Defences (gracz może wybrać jedna ruinę/budynek) w swojej strefie rozstawienia, której może zwiększyć wartość covera o 1 (np. z 4+ do 3+). Jednakże jeżeli taki teren wpadnie w ręce wroga (przeciwnik będzie miał w nim scoring unit na koniec bitwy, a właściciel nie będzie go blokował), to przeciwnik otrzymuje +2 Kill Pointy.

10. Walka terytorialna
CEL MISJI:
- stół podzielony na 6 stref - każda po 30 cali (dzielona swoja krawędź rozstawienia) na 16 cali (dzielona boczna krawędź stołu) każda 420 punktów;
- brak VP za jednostki przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- jak w Dawn of War w podręczniku
ZASADY SPECJALNE:
- Night Fighting w dwóch pierwszych turach bitwy;
- Random Game Lenght;
- Rezerwy;

11. Secure and control

CEL MISJI:
- 5 znaczników, każdy po 660 VP
- brak VP za zabite jednostki
ROZSTAWIENIE:
- deployment na ćwiartki, 12 cali od środka;
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike,
- Random Game Length;
- Rezerwy;

12. Ćwiartki
CEL MISJI:
- za ćwiartkę przeciwnika 1200, boczne 600;
- VP za zabite jednostki przeciwnika;
ROZSTAWIENIE:
- trójkąty (jak w "starym" Cleanse II);
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;
- Rezerwy;
- Suicide Squad (przed bitwa gracz wyznacza oddział - jeżeli na koniec bitwy oddział ten będzie na stole, to przeciwnik dostaje jego równowartość w VP, jeżeli zginie - gracz dostaje dodatkowe VP);

Teraz zasady tworzenia rozpiski:


Rozpiskę tworzymy na 1900 pkt. Oczywiście obowiązują w tym zasady zakaz dublowania HQ i Triplowania fast, heavy, elite. Teraz, jednostki do 400 pkt biorą udział w combat patrolu, obowiązują tam wszelkie stare zasady, które były zamieszczone prze zemnie tutaj (obowiązuje druga poprawiona wersja czyli bez czegokolwiek powyżej 2 wo). Wszystko polega na tym aby po combat patrolu nie można było wykręcić striplowanych elite, heavy czy fast. Tak więc na tym etapie każdy może stworzyć nową rozpiskę która będzie obowiązywała w całym turnieju.
Naiilo
PostWysłany: Sob 22:01, 20 Wrz 2008    Temat postu:

A więc tak aktualizacja punktowa wygląda następująco:
Piotras 11
Puma 23
Konrad 0
Misiek 32
Kajo 9
Tomek 8
babyl0n
PostWysłany: Sob 10:45, 20 Wrz 2008    Temat postu:

Jak by ktoś był zainteresowany moją rozpiską...

TAU PATROL 400 pts

1. 5 x Fire Warrior (Pulse Rifle) 85 pts
1 x Shas'ui (Markerlight, HW Target Lock, Pulse Rifle)
2. 1 x Crisis Team Leader 95 pts
HW Blacksun Filter, HW Drone Controller, HW Multi-tracker
TL Plasma Rifle, Missile Pod
1 x Shield Drone
3. 1 x Crisis Team Leader 95 pts
HW Blacksun Filter, HW Drone Controller, HW Multi-tracker
TL Plasma Rifle, Missile Pod
1 x Shield Drone
4. 1 x Devilfish 125 pts
Smart Missile System, Decoy Launchers, Disruption Pod, Multi-tracker, Targeting Array

RAZEM: 400 pts
Naiilo
PostWysłany: Czw 10:10, 18 Wrz 2008    Temat postu:

Ok, poszperałem i zamieszczam dokładną tablice punktacji, która będzie obowiązywała w naszym turnieju.

0-150.......................10-10
151-300.................... 11-9
301-450.................... 12-8
451-600.................... 13-7
601-750.................... 14-6
751-900.................... 15-5
901-1050.................. 16-4
1051-1200................ 17-3
1201-1350................ 18-2
1351-1500................ 19-1
1501+...................... 20-0

Dodatkowo za rozbicie otrzymujemy 3 pkt, w przypadku gdy rozbicie jest po obu stronach punkty nie są przyznawane. Rozbicie nastepuje gdy armia jednego z graczy została zredukowana poniżej 25% swojej początkowej liczebności.

A więc tak aktualizacja punktowa wygląda następująco:
Piotras 0
Puma 11
Konrad 0
Misiek 23
Kajo 9
Kajo
PostWysłany: Wto 20:05, 16 Wrz 2008    Temat postu:

świetne naprawde swietne ;]
Borsuk
PostWysłany: Wto 19:14, 16 Wrz 2008    Temat postu:

Że też ci sie chciało ale otoczka rysu historycznego jak najbardziej na 5+ Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group